Volgers

vrijdag 22 maart 2024

Vierkantjes #3

 Hoi,

Ik ga nog even door met de restjeskaarten maken. Deze verkoop ik trouwens ook. Eind april sta ik nog eens op een hobbytentoonstelling. Benieuwd dit jaar of het ook een succes gaat zijn.


Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




2 opmerkingen:

karin zei

Mooi kaartje met de restjes in vierkantjes.
Groetjes,
Karin

Aviator zei

Ik vond je post geweldig! Je schrijven is zowel informatief als boeiend. Ga zo door en schrijf meer! Leer nieuwe trucjes voor het Aviator-spel op onze blog.