Volgers

vrijdag 15 maart 2024

Mmmm, lekker

  Hoi,

T'is weeral weekend voor mij. Joepie. Vandaag ga ik proberen om wat te knutselen, maar ik vrees ervoor. Ik ga het familiefeestje van Joran voorbereiden voor morgen. En natuurlijk staan er ook nog wat huishoudelijke taken te wachten.

Maar voor vandaag een leuke Mmmm lekkere uitziende kaart. Deze is mijn inspiratiekaart voor Sparkles Monthly Challenges, waar we als thema Sweet treats vragen.




💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Heel mooi kaartje en succes met de voorbereidingen! Gefeliciteerd met je dochter!

Sue zei

Gorgeous fold card Claudia and beautiful colours too thanks for joining us at Crafty Calendar hugs x

Helen zei

Another great card - love the fold you've used.

Thanks for joining us at the Creative Fingers Challenge.

Helen x
DT