Volgers

donderdag 28 maart 2024

Hiep Hiep Hoera!

  Hoi,

T'is vandaag weer mijn laatste werkdag van de maand. Ik haal hier voor het ogenblik echt voldoening in om 3dagen per week terug te gaan werken. het gaat met mij de goeie kant uit. Dus voorlopig zijn die 3 dagen meer dan genoeg.

Voor vandaag heb ik een inspiratiekaartje voor jullie voor de challenge van Creative Knockouts van start met een nieuwe challenge. Doen jullie mee? Het thema voor deze challenge luidt alsvolgt: Birthday wishes



πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie vormkaart

Wies zei

Mooie feestelijke labelkaart met leuk plaatje en honingraat ballon.

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhh dit is echt een leukerd, en fijn dat je zo geniet van je werk! Ik vond mijn werk ook zo leuk maar helaas lukte het niet meer.

GerJanne zei

Heel leuk! Ziet er gezellig en feestelijk uit!

Je@net zei

Leuke kaart heb je gemaakt, Claudia!

Taty zei

Hi Claudia, congratulations, the project is beautiful and the digi is colored wonderfully. I'm happy to join the DT Happy Easter Taty

Catie Cuddles zei

What a great tag. C x