Volgers

maandag 4 maart 2024

Verjaardag #2

 Hoi,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien van de serie die gemaakt had voor de KKT. En let op er zijn verschillen te zien. Maar heel subtiel. hahaha.

SPANNEND....... Morgen mijne 1ster werkdag bij een nieuwe werkgever. Ben ZEER benieuwd. Wordt zeker vervolgd.

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuk kaartje, Claudia!

GerJanne zei

Sssssspannend!!! Heel veel succes morgen.
Je kaart is erg leuk!

Marjolijn van Elsberg zei

ik was je blog ineens kwijt, heel vreemd, moest ook opnieuw volger worden. maar weer gevonden, succes vandaag op deze spannende dag. mooi kaartje weer!