Volgers

zaterdag 6 april 2013

4de kerstkaart

Hoi

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Hier ben ik weer vandaag. Heb nog een kaartje afgewerkt voor de challenge van CCWS. Ik post deze nu al want morgen zal ik daar de tijd niet voor hebben. Jarno mijn zoon VERJAART: hij wordt morgen 11 jaar.

Een kerstkaart maken terwijl deze namiddag de zon volop scheen was niet evident. Achter glas gaf de zon vandaag al veel warmte. Maar het is gelukt. Hier is mijn kaartje voor die meedoet met de volgende challenges:

CCWS kerstkaart volgens schets - tot 8 april
catch the bug blog anything goes - tot 13 april.  Bij deze challenge mag je met 3 inzendingen meedoen. Dit is mijn 2de inzending. De andere inzending is ik ga met pensioen

grtjs
Claudia


Gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
decopapier: kruidvat
glittersteentjes: action
pons, tekststempel: boekenvoordeel
lint geweven tussen ponsrand is nog een overschotje dat ik thuis had liggen
ijsster is een sticker, ik weet ook niet meer van waar ik die heb
tekststempel
digi van sneeuwman heb ik op het internet gevonden.

15 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi Claudia
Een erg leuke winterse kaart en voor morgen vast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en een fijne dag
Groetjes van corry

Yvonne zei

Hoi Claudia,

Wat een leuk kaartje niet moeilijk dit thema te kiezen met dit weer. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon..Een fijne dag. Nog bedankt voor je felicitatie met de geboorte van mijn kleinzoon.
Liefs,
Yvonne

Anita Meijer zei

Alvast gefeliciteerd met Jarno Claudia, een hele fijne dag morgen. Je kerstkaartje is weer prachtig geworden.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Mooie kerstkaart Claudia en gefeliciteerd met je zoon.Een hele fijne dag vandaag.groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Mooie kersktaart en alvast gefelicteerd!


GR Antoinette

Cora Schram zei

Leuke kaart ijs het geworden. En natuurlijk van harte gefeliciteerd.

Lisbeth zei

leuk kerstkaartje
maar ik ben blij dat de zon nu effe schijnt en ben er zelf nog niet aan toe om kerstkaarten te maken
groetjes Lisbeth

Renata zei

Mooi kaartje is het geworden! Leuk om te zien hoe je mijn sketch hebt uitgewerkt. Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij CCWS deze week.

Carol zei

Super card Claudia. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

Billie A zei

Cute winter card. Thanks for joining us this week at Catch the bug.

nicolet zei

Prachtig kaartje! Gezellig dat je deze week meedoet met de challenge van CCWS!
Groetjes Nicolet

Jodie Mackrell zei

cute card....we still have snow here ....thanks for playing with us at catch the bug!

Janneke zei

Wat een cute kaartje ;o)
Leuk dat je deze week meedoet bij CCWS ...

Becky G zei

Such a cute card, Claudia! Love that snowman! Thanks for joining us in this weeks Anything Goes challenge at Catch The Bug! Hope to see your work again and good luck!

:) Becky G
Bugaboo DT

Blissful Universe zei

๋ฑƒํ• ๋ง›์ด ๋‚˜๋Š”๊ณณ ๋จนํŠ€๊ฒ€์ฆ ์•ˆ์ „ํ•œ๋ฉ”์ด์ ธ