Volgers

dinsdag 16 april 2013

A sweet Hello

Hoi,

Na de maartse buien zijn het nu de aprilse grillen. Het ene moment schijnt de zon volop en even later regent het.

Eigenlijk had ik vandaag niet veel inspiratie. Ligt het aan het wisselvallig weertje. Ik weet het niet. Dus was ik deze avond mijn knutselhoekje maar aan het opruimen en tussendoor  met van alles en nog wat zitten uitproberen. Uiteindelijk heb ik toch een kaartje gemaakt.Het is een heel leuk, vrolijk kaartje geworden (al zeg ik het zelf, hahaha). Eigenlijk vind ik het kaartje geschikt om iemand wat op te vrolijken. Dus, een beterschapskaartje.

Hier en daar het ik wat uitgeprobeerd en vind het resultaat best leuk. Zo heb ik het bruine papiertje eerst gedistresd en daarna bewerkt met rode stempelinkt. Dan heb ik het papiertje  "verfroemeld" en hier en daar een beetjes gescheurd.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

Catch the bug: thema It's a bugs life (lieveheersbeestje) - tot 20 april
KIC: thema bingo, ik heb gekozen voor bloemen, knoopjes, kant - tot 28 april
De Creatieve Zebra: thema dier (vlinders en een lieveheersbeestje) - tot 21 april
Cards and Scrap: thema vlinders - tot 22 april

grtjs
Claudia

Gebruikte materialen:
cardstock, decopapier: action
knoopjes, eyelet, ronde malletjes, bloemetjes: boekenvoordeel
grasmal: joycraft
inkt: kruidvat
vlinders: zeeman
digi en tekst: gevonden op het internet en ingekleurd met spectrum noir

22 opmerkingen:

Billie A zei

Really cute card and great coloring. I like how you embellished your card too. Thanks for joining us at Catch the bug

nans'creablog zei

Het is inderdaad een mooie en vrolijke kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Anoniem zei

Een vrolijke kaart Claudia,leuk stempel heb je gebruikt.Groetjes Joke

Unknown zei

Hi Claudia wat een lief kaartje en het afdrukje is super! Fijn dat je met Kaartjes-Inspiratie-Challenges-blog meedoet! groetjes Willie

dieke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
dieke zei

Wat een leuke kaart!
Ik vind het lieveheersbeestje ook echt te schattig.
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

Groetjes van Dieke.

Unknown zei

wat een leuke schattige kaart, heel mooi.xxxSara

karin zei

Leuk gemaakt. Het papier komt me bekend voor :)
gr.
Karin

Anita Meijer zei

Hij is superleuk geworden Claudia ook al had je niet veel inspiratie, het is weer een toppertje geworden.
Liefs van Anita

Diana van Otterlo zei

Das een ontzettend leuke kaart geworden Claudia! Daar kun iemand inderdaad goed mee opvrolijken.

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooi kleuren en je stempel is prachtig. Er is genoeg op je kaart te zien.
Gr. Anja

Melissa S. zei

What a cute card. So spring time. Love all the layers. Thanks for playing along with us atBugaboo this week.

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een Leuke kaart!! De stempel is erg leuk.

Groetjes José

jannekevanveen zei

mooi kaartje bedankt voor het meedoen gr Janneke

jandokan zei

Lief kaartje
Bedankt voor het meedoen aan KIC

Groetjes Anja

Tammy Miller zei

What an adorable “bug” project, very cute!! Thanks so much for joining our March Theme Challenge at CTB! We appreciate you taking the time to join our challenge! Hope to see you again very soon! Thanks for using a Bugaboo Image!

Jodie Mackrell zei

great card! thanks for joining us at Catch the Bug

CreaSjouk zei

Wat een leuke kaart!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kic.
Groetjes Sjoukje

Anneke. zei

Wat een schatje, je kaart! Heel mooi gemaakt.
Bedankt voor het mee doen bij C&S.
Groetjes Anneke.

anncreatief zei

Prachtige kaart! De kleuren zijn ook echt super!
Lieve groet anneke

Kimmie zei

Hoi Claudia

Wat een sweety!
Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

XXX Kim

*mieke* zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Claudia.
Bedankt voor het mee doen bij C&S.
Groetjes Mieke.