Volgers

zondag 7 april 2013

Hiep Hiep Hoera !

Hoi,

Zoals ik gisteren al vermelde, is Jarno vandaag jarig. Straks komt de familie gezellig meefeesten. Dus, omdat ik even de tijd heb laat ik jullie het kaartje zien dat ik voor hem gemaakt heb.

Jarno zijn lievelingskleurtjes zijn blauw en groen. Hij houdt veel van waveborden; dus vond de digi heel toepasselijk.

Met dit kaartje doe ik ook mee aan de volgende challenge:
Catch the bug blog: anything goes tot 13 april

grtjs
Claudia


Gebruikte materialen:
Alles is van boekenvoordeel behalve digi en cardstock
Digi heb ik gevonden op het internet en ingekleurd met specrtum noirs.


13 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige kaart,mooie kleuren heb je voor de kaart van je zoon gebruikt.Nog een hele fijne verjaardag vandaag.Groetjes Joke

sammi zei

Great card! Wonderful colors! We appreciate you linking your creation up with us in our April “Anything Goes” challenge at Catch The Bug! Thank you for joining us! Hope you will play with us, again, next week! ~~Sammibug~~ DT Member For Bugaboo Stamps

Aukje zei

Ik vind de kaart heel mooi! Prachtige digi en kleuren
Groetjes
Aukje

Anita Meijer zei

Nu nog echt een keertje gefeliciteerd met Jarno, hoop dat het een leuke dag is geweest. Wat een supercool kaartje heb je voor hem gemaakt Claudia, top.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtig kaartje

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Gr. Anja

Antoinette Voorn zei

Wat een bjoetie van een creatie! En de kleuren zijn hartstikke mooi...Helemaal Toppie!

GR Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke kaart voor je zoon!! Mooie kleuren en leuke digi heb je gebruikt.

Groetjes José

karin zei

alsnog proficiat Claudia ! Heel lief kaartje voor je zoon.
Ik was gisteren ook jarig :)
gr.
Karin

Lisbeth zei

kaartje past echt voor Jarno leuke kleuren ook
gr Lisbeth

Jodie Mackrell zei

cute card....thanks for playing with us at catch the bug!

nans'creablog zei

Mooie jongenskaart. Vrolijke kleuren.
Het kaartje hieronder vind ik ook geweldig.

Groetjes,
Nans

Blissful Universe zei

뱃할맛이 나는곳 먹튀검증 안전한메이져