Volgers

vrijdag 12 april 2013

Zwangerschapskaart

Hoi,

Wat een vermoeiende dag, vandaag. Deze morgen even gaan werken, de kindjes bij de oma oppikken en vriendje van mijn zoon ophalen en dan met een vriendin en haar kindjes en vriendjes naar Breda rijden. Daar hebben we de hele namiddag in Joepie-land vertoeft. Het is een leuke binnenspeeltuin. De kinderen hebben zich er naar hartenlust geamuseerd.

Maar eens terug thuis heb ik toch nog de energie gevonden om mijn kaartje te maken. Het is een zwangerschapkaartje geworden. Ook een primeur, net zoals de condoleance kaart, is dit ook de eerste keer dat ik zo'n kaartje maak. Toch vind ik mijn kaartje (op de bloemetjes na) geslaagd. De bloemetjes zijn niet gelukt zoals ik wou.

Met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:
De Creatieve Zebra - challenge - 14 thema baby-zwangerschapskaart tot 14 april
Cards and Scrap - challenge 162 - thema 4-3-2-1 tot 15 april

grtjs
Claudia






Gebruikte materialen:
cardstock, lintje: action
decopapier: kruidvat
knoopjes: kruidvat en hobbyoutlet
bloemetjes zelf gemaakt
tekst: gevonden op het internet
digi: bugadoo en ingekleurd met spectrum noirs
stansjes van Nellie en Marianne

18 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat fijn dat het zo gezellig was Claudia, super. En wat heb je weer een superschattig kaartje gemaakt, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Ik vind het een hele toffe kaart Claudia. Leuke digi.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke stempel en mooi tekst bij. Blijven oefenen met de roosjes.
Gr. Anja

Josje zei

Wat een lief kaartje
Groetjes

Antoinette Voorn zei

Wat een mooi kaartje en stempeltje is grappig !

Gr Antoinette

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuke kaart!! Mooie stempel en een leuk versje echt toepasselijk.

Groetjes José

Anoniem zei

Mooie kaart en wat een leuke stempel heb je erbij gedaan.Groetjes Joke

Diana van Otterlo zei

Leuk die stempel en het is Eem erg mooi kaartje geworden!

Heleen zei

Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen

Bernadet zei

wat een mooi kaartje en een geweldig leuke digi heb je gebruikt.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!

Anoniem zei

Leuke kaart!
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!

Groetjes Claudia

karin zei

Leuke digi op je kaartje Claudia. Mooi gemaakt !
gr.
Karin

* Üla * zei

Wat een lief kaartje, Claudia.
Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij C&S.
Groetjes, Ula

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke kaart!! Wat een schattig plaatje..
Leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap!
Groetjes, Yvonne

Jenneke zei

Wat een lief kaartje! Zulke leuke papiertjes en de stempel is zo schattig!

Dankjewel voor het meedoen met Cards&Scrap!

XXXJenneke

Corinne Oosterhoff zei

wat een leuk stempeltje, mooie kaart geworden veel succes met de uitdaging van Cards & Scraps

gr corinne

Blissful Universe zei

뱃할맛이 나는곳 먹튀검증 안전한메이져

Blissful Universe zei

뱃할맛이 나는곳 먹튀검증 안전한메이져