Volgers

zaterdag 6 april 2013

Ik ga met pensioen !

Hoi,

Welkom Anita, leuk dat je mijn blog komt versterken.

Deze keer laat ik jullie een mannenkaart zien. Het is de 1ste keer dat ik zo'n kaartje maak. Ik vond het heel moeilijk om de juiste kleurencombinatie te vinden en de juiste digi te gebruiken, ligt mss aan mij, hi, hi.

Op het internet heb ik dan dit plaatje gevonden van een klusjesman. Vond deze wel grappig, dus ben ik daarmee aan de slag gegaan. De tekst heb ik zelf gemaakt (ook mijn eerste). Die heb gewoonweg in words gemaakt.

Met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:
Cards ands crap (ekef): mannenkaart volgens schets - tot 8 april
catch the bug blog anything goes - tot 13 april

Ik hoop dat mijn kaartje in de smaak valt.

grtjs
Claudia

Gebruikte materialen:
cardstock: hobbybeurs in Dordmund en action
decopapier: boekenvoordeel
digi klusjesman: internet en ingekleurd met spectrum noirs
digi tekst: zelf gemaakt
gereedschappen stans: gekocht op de hobbybeurs Antwerpen

17 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi claudia
een erg leuke vrolijke en toch stoere mannenkaart en ja ook ik vind deze lastig om te maken,hihi
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Oh wauw wat een supergave kaart heb je gemaakt Claudia, ik vind hem prachtig geworden.
Liefs van Anita

* Üla * zei

Wat is dat een super mannenkaart, Claudia.
Leuk digi heb je hiervoor gebruikt.
Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij Cards & Scrap Challenge Blog.
Groetjes, Ula

Cynthia van der Wilk zei

Ik vind hem heel leuk. Stoere kleuren en leuk dat gereedschap erbij.

Monique zei

Stoere kaart! Leuk hè, zelf tekstjes maken...

Groetjes, Monique

jolanda zei

leuk kaartje

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt!! Ik vind ze altijd moeilijk om te maken maar jou is het goed gelukt.

Groetjes José

ANJA 3D zei

Schitterende mannen kaart. Mooie kleuren, leuke details en een grappige digi.
Gr.Anja

Nelly zei

Mooie kaart voor een man heb je gemaakt.
Leuk hoe je de schets heb verwerkt op je kaart.

Bedankt voor je deelname aan de Challenge van Card & Scrap.

Groetjes Nelly

Lisbeth zei

mooi kaartje grappig mannetje
groetjes Lisbeth

Lori zei

Great card Claudia. Love the papers you used and the tool cut outs. Great card for any man. Thanks for playing along in our challenge this week. Good luck and please do join us again.
Lori
Bugaboo DT

Ellen zei

Wat een stoere mannencreatie!
Bedankt voor je deelname aan Cards&Scrap Challengeblog.
Groetjes Ellen

*mieke* zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Claudia! Bedankt voor het mee doen aan de uitdaging van Cards & Scrap challengeblog.
Groetjes Mieke

Stephanie zei

Very cute card, thanks for playing along in our anything goes challenge this week at Catch the Bug.

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! Thanks so much for joining our March Photo Challenge at CTB! We appreciate you taking the time to join our challenge! Hope to see you again very soon!

Blissful Universe zei

뱃할맛이 나는곳 먹튀검증 안전한메이져

Blissful Universe zei

뱃할맛이 나는곳 먹튀검증 안전한메이져