Volgers

dinsdag 9 april 2013

Verjaardagskaartje

Hoi,

Iedereen, super bedankt voor jullie lieve reacties. 

Onlangs heb ik een site gevonden waar de opdracht wekelijks is om een kaart te maken met restjes volgens een schets. Het idee erachter om je restjes op te gebruiken vind ik tof. Ik gebruik graag mijn restjes op. Kan ook niets wegggooien, soms hou ik de zotste dingetjes nog bij. Zelfs Joran weet dat ik altijd alles kan "gebruiken". Zo kwam ze onlangs haar overschotjes in mijn doos leggen, met de wijze woorden: "Zo, mama, je mag mijn overschotjes ook gebruiken". Kon niets anders dan in de lach schieten. Ze heeft dit van geen vreemde.

De site dat ik heb gevonden is don't waste your thursdays (twyt'ter): maak een kaartje volgens schets met restjes.

Mijn kaartje is aardig gelukt en zoals jullie van mij gewend zijn "fleurig".

grtjs
Claudia


Gebruikte materialen:
brads: zeeman
lint, cardstock en decopapier zijn overschotjes
3D afbeelding
Zilver tekststicker: boekenvoordeel

14 opmerkingen:

Anoniem zei

War een mooie kaart heb je gemaakt van je restjes en zo handig,mijn bak wordt nu echt te groot dus ga ook op de site kijken die je hebt opgegeven en wie weet slinkt mijn bak ook wat.Groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Super kaart met de vlinder.. handig he restjes?

Gr Antoinette

Cora Schram zei

He dit is er eentje om te onthouden.
Mijn bak met restjes puilt ook uit.
Wie weet wordt het een beetje minder.......
En nog een compliment voor je kaartje. Hij is weer heerlijk fleurig.

Groetjes Cora

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een vrolijke kaart en erg leuk met die vlinder!!

Groetjes José

corryskaart zei

wat een vrolijke kaart met al die frisse kleuren!
groetjes corry

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia en inderdaad erg fleurig.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Dat is een hele slimme site want volgens mij zitten we allemaal met restjes, ik vind je kaartje super geworden met de restjes, top Claudia.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtig kaartje

Diana van Otterlo zei

Jij hebt ook een erg mooi kaartje gemaakt zeg! Wat leuk trouwens dat je bij mijn blog bent komen kijken! Ik blog nog maar sinds kort, heb nog geen idee van alle ins- en outs maar hopelijk kom ik daar vanzelf achter...
Ik volg je nu ook gelijk, leuk zeg!

Annemieke zei

Inderdaad een mooi en fleurig kaartje! Leuk dat je mee-DWYTterde, Claudia!

Ankie vd Polder zei

Sorry vd late reactie. Maar wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij Dwyt. Groetjes, Ankie

jolanda creatief bijtje zei

wauw die is mooi fleurig
nog bedank voor het mee doen
groetjes Jolanda Bongers
dwyt team

Blissful Universe zei

뱃할맛이 나는곳 먹튀검증 안전한메이져