Volgers

vrijdag 26 april 2013

7de Kerstkaart

Hoi,

Bij CCWS is het weer tijd voor een nieuwe kerstkaart. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik elke week zou proberen om mee te doen. Zo heb ik dan tegen het einde van het jaar al een voorraadje kerstkaarten liggen.

Nu, ik heb een kerstkaart gemaakt in niet traditionele kerstkleuren. Dus geen, rood, groen, wit .....
Mijn kaartje is een beetje gewaagd, maar ik vind die zelf super.  Heb er terug veel zin in. Ik denk dat ik met de drukte in huis, kindjes, werken, de was en de plas, het slechte weer, het gewoon allemaal even teveel was.

Maar vandaag (donderdag- het is net over middernacht) was het zo'n schitterend weertje. Mijn batterijtjes lijken wel opgeladen. Vanavond laat heb ik dus dit kaartje nog gemaakt.

Met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:
CCWS thema volgens schets tot 29 april
Kenny K's Krafty Krew thema anything goes tot 27 april

grtjs
Claudia

Gebruikte materialen:
cardstock weet ik niet meer
decopapier, lint, tekststempel: boekenvoordeel
blauw cardstock: actio,
swirl: Joy Craft
digi: Kenny K ingekleurd met spectrum noir markers
De randjes heb ik gedistresd en met bruine inkt bewerkt

18 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
ik vind je digi geweldig en grappig
opzet geslaagd vind ik
grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Je kaart is super Claudia. Het hoeft niet altijd zo traditioneel te zijn. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Cora Schram zei

Het is inderdaad geen standaard kaartje. Ik vind de kleuren enig, en de digi is erg grappig.

Groetjes Cora

jolanda zei

grappig kaartje

corryskaart zei

hoi claudia
wat een mooie grappige kaart met die sexie dame erop!!
groetjes
corry

Sé-tje Limlam frutsels zei

Inderdaad geen standaard kerstkaart maar wel een hele leuke!!

Groetjes José

Monique zei

Hij is leuk geworden. Ik hou wel van out of the box....
Groetjes, Monique

karin zei

Grappig kaartje Claudia :) Heel leuk.
gr.
Karin

Diana van Otterlo zei

Inderdaad een kaart met een knipoog. Leuk hoor!

Anita Meijer zei

Fijn dat je batterijtje weer een beetje is opgeladen Claudia en wat heb je een schitterend kerstkaartje gemaakt, prachtig is die.
Liefs van Anita

Josje zei

leuke kaart heb je gemaakt
groetjes

ANJA 3D zei

Schitterende kerstkaart, Leuke stempel.
Gr. Anja

Jolanda zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor CCWS.... erg leuke kleuren heb je gebruikt... en een super stempel.... Bedankt voor je deelname bij CCWS!

Renata zei

Gaaf kaartje is het geworden, leuke kleurtjes! Bedankt dat je meedoet met de challenge bij CCWS.

Unknown zei

Beautiful card you`ve made and your coloring is great :-)
Thanx for joining at Kenny K`s Krafty Krew this week.
Hope to see you again soon :-)
Hugs from Karin

Chris_P zei

This is Beautiful! Thanks for joining us at CCWS this week!

/Christina, DT

Chantal zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij CCWS! Lieve groetjes, Chantal

Unknown zei

Die is super geworden. Heb je die nog gemaakt na ik vertrokken was dan?