Volgers

zondag 21 april 2013

Happy Birthday

Hoi,

Bedankt iedereen voor jullie mooie reacties op mijn laatste kaartje. Eigenlijk, bij nader inzien, ben ik er zelf niet tevreden over. Ik vind ze zelfs een beetje "mislukt".

Samen met mijn moeder en Lisbeth (http://krealis.blogspot.be) hebben we besloten om elke maand 1 keer samen te komen, om de freubelen. Zo kunnen we creatieve ideeën uitwisselen. Onze eerste samenkomst is 6 mei. Omdat ik met idee op de proppen ben gekomen, is het dan bij mij thuis te doen. Thema moet ik nog kiezen. Heb al een paar ideetjes. Het is de bedoeling dat het elke maand afwisselt, dus niet dat het elke maand bij mij thuis is. De gastvrouw bij wie de  knutselnamiddag doorgaat kiest ook een thema waar we rond werken.

Na mijn mislukte kaart van vrijdag heb ik vandaag (vind ik zelf) wel een mooi kaartje. Het is een verjaardagskaartje geworden. Het kaartje is speels, maar ik vind die heel leuk. Deze keer heb ik ook eens de binnenkant versierd.

Met deze  kaart doe ik graag mee aan de volgende challenge:
Catch The Bug Blog: thema bingo - ik heb gekozen voor: bugadoo image-pearl-border tot 27 april

grtjs
Claudia


Gebruikte materialen:
kaart in balonvorm, decopapier, mal, stempelinkt: boekenvoordeel
digi: bugadoo en ingekleurd in met spectrum noir
pareltjes: action
touwtje had ik thuis liggen
sterretjes: zeeman
stempelletters weet niet meer van welk merk, wel dat ik deze in de pipoos heb gekocht

9 opmerkingen:

nans'creablog zei

Je ballonkaart is goed gelukt Claudia. Ik vind hem heel mooi.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Hij is heel mooi geworden Claudia, en ja soms zijn we heel kritisch als het om onze eigen kaarten gaat, want ik vond die wel heel mooi hoor. Wat leuk dat jullie iedere maand een knutseldagje gaan inplannen, helemaal gezellig.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Wat een leuke vorm van kaart zo'n ballon kaart.Vrolijke kleuren en een hele leuke digi.Heel herkenbaar dat je soms zelf niet tevreden bent van een kaart,heb ik zelf ook vaak.Groetjes Joke

Nelleke zei

Ik was verrast toen ik zag dat de kaart een ballonvaart was. Een leuk idee om met een groepje te gaan freubelen. Groetjes, Nelleke

Lisbeth zei

hey je bent rap deze keer je bent me voor
het is een leuke kaart geworden
grtjs Lisbeth

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke idee zo'n ballonkaart erg mooi gemaakt!!

Groetjes José

ANJA 3D zei

Mooi gemaakt.
Gr. Anja

Lola zei

Wonderful card design and of course your Bugaboo image is just perfect! Thanks for sharing with us this week at Catch the Bug!

Min zei

Love the shape!
We’re so glad you played along with us this week for the Catch The Bug BINGO Challenge with Bugaboo Stamps!
We hope you join us again this week for a new Bugaboo challenge!
Hugs & Happy Days!
~Min
Kaymin Kreations