Volgers

dinsdag 23 april 2013

Koninginnedag

Hoi,

Wat een moeilijke opdracht deze keer. Maar toch wou ik deze tot een goed einde brengen. Ik ben geen Nederlandse, maar ik kan mij inbeelden dat voor de meeste van  jullie de komen dagen zeer spannend zijn.

Mijn kaartje is niet zoals jullie van mij gewend zijn, met bonte kleurtjes maar eerder een beetje "vintage", (tenminste als ik in mijn opzet geslaagd ben). Het roosje links bovenaan heb ik zelf gemaakt. De uitleg heb ik gevonden op volgende site: meholder.

Na een paar minder goed gelukte kaartjes, heb ik precies terug wat meer inspiratie.
Hopelijk vinden jullie mijn kaartje leuk.

Met mijn kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
EHI thema Koninginnedag - tot 3 mei
NKU thema kaartje volgens schets met Hollandse tekstje - tot 3 mei
De Creatieve Zebra thema Koninginnedag - tot 28 april
Just A Note: thema foto-kaart - tot 30 april


Grtjs
Claudia


Gebruikte materialen:
cardstock, glitterlijm: zeeman
decopapier, glittersteenstjes, lint: action
mal: MD
foto van Koningin Beatrix: internet
tekst is een digi

18 opmerkingen:

Nelleke zei

Nou ik geef je mijn complimenten dat jij wel een kaart maakt over Koninginnedag. Ik ga het dinsdag allemaal volgen, gebruik ook wel oranje op mijn kaarten, omdat het zo uit komt. Dat jij dat juist doet vind ik hartstikke tof van je. En die bloem op/bij de hoed, die is super gemaakt!
Groetjes, Nelleke

Cora Schram zei

Ik vind het een supergave kaart. En mooie kleurenmheb je ook gebruikt, weer eens wat anders dan het standaard oranje en rood wit blauw.
En je roosje is goed gelukt, heel mooi van dat DP.

Groetjes Cora

nans'creablog zei

Dat heb je mooi gemaakt Claudia. En de bloem is prachtig.

Groetjes,
Nans

Unknown zei

Leuke kaart.xxxSara

Antoinette Voorn zei

Wauw, wat is die supermooi geworden, echt een bjoetie heb je er van gemaakt. Toppiejoppie!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke kaart!! Anders dan wat we normaal van je gewent zijn!! Mooie bloem heb je gemaakt.

Groetjes José

anncreatief zei

Supermooi!
Echt prachtig
Liefs anneke

Erica ♥ zei

Chapeau hoor dat je toch aan ons Koningshuis denkt en meedoet met dit soort
kaartjes maken, Je bent heel erg goed geslaagd in je opzet, mooie foto !
Fijn dat je weer terug wat inspiratie hebt gevonden, volhouden ☺

Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij EHI ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

karin zei

Dat roosje erop is heel mooi Claudia ! Ik ben ook niet van plan om een kaartje te maken voor die kroning. Ik zal wel kijken op tv maar voor de rest interesseert het me niets.
gr,
Karin

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel leuk met Beatrix erop.
Bedankt voor de deelname bij EHI

Gr. Anja

Diana van Otterlo zei

Mooi! En die bloem is fantastisch!

Josje zei

Mooi kaartje en die bloem is erg mooi
groetjes

Anita Meijer zei

Oh wauw Claudia wat is die supermooi geworden, ik vind hem helemaal prachtig.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel voor je deelname.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Mooi gedaan!
Leuke combi en details!
Leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra!
Groetjes Jacomijn

Just me... zei

Hoi Claudia,

Ik vind hem SUPER!!!
Leuk dat je ook meedoet met de challenge op mijn blog.

Liefs,
Diana.

hennie zei

Geweldig wat een mooie foto-kaart.
Mijn complimenten!
Groetjes hennie DT EHI, DT NKU en ook nog DT Just a Note.

Heleen zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

Marcella zei

Wauw ik vind hem super een prachtige kaart
Gezellig dat je meedoet met de Challenge van EHI
Groetjes Marcella