Volgers

woensdag 10 april 2013

Kinderkaart

Hoi,

Welkom Diana en Ann. Leuk dat je mijn blog volgt.

Bedankt iedereen voor al jullie lieve reacties. Het is altijd zo leuk om deze te kunnen lezen.

Kinderkaart, dit is het thema bij NKU, volgens schets, tot 18 april. Leuke thema, dus ben ik meteen aan de slag gegaan. Met een kinderkaart kun je lekker met heviger kleurtjes werken.

Oeps, ik zie net dat ik er een Engelse tekst op geplaatst heb. Bij de NKU is 1 van de regeltjes, dat het een Nederlandse tekst moet zijn. Dus heb ik mijn kaartje maar eventjes aangepast.

Dit is het resultaat.

grtjs
Claudia
Kaartje met Nederlandse tekst



kaartje met Engelse tekst

Gebruikte materialen:
cardstock: action
decopapier, knoopjes, stempel, embossingpoeder (Nederlandse tekst): boekenvoordeel
De Nederlandse tekst heb ik eerst met embossingpoeder gestempeld en daarna een beetje ingekleurd met spectrum noirs
afbeelding: internet
tekst: pinterest (Engelse versie)
beide ingekleurd met spectrum noirs
stans ovaal gebruikt van Nellie's



14 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende vrolijke kinderkaart.
Gr. Anja

Lisbeth zei

hij is echt mooi geworden
groetjes Lisbeth

Antoinette Voorn zei

Wat een mooie creatie weer, met prachtige kleurtjes.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Sé-tje Limlam frutsels zei

Een leuke kinderkaart heb je gemaakt!! Vrolijk met die kleurtjes.

Groetjes José

Anoniem zei

De vrolijkheid spatte van mijn computer af,wat is deze kaart ontzettend mooi,erg leuk voor een jongen.Groetjes Joke

Aukje zei

Leuke vrolijke kaart! Mooie kleuren en plaatje
Groetjes
Aukje

Anita Meijer zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje Claudia, ik vind hem super.
Liefs van Anita

jolanda zei

mooi en kleurrijk

nans'creablog zei

Een mooi en vrolijk kaartje.

Groetjes,
Nans

Marianne zei

Hij is erg leuk
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Lieve groetjes Marianne

Marfien zei

Een vrolijke kinderkaart, leuk papier met die ballonnen en taarten

anncreatief zei

Wouw leuke kaart.
lieve groet Anneke

Liesbeth zei

Wat een vrolijk kinderkaartje, leuk dat je meedoet bij de NKU.
gr. Liesbeth

Blissful Universe zei

뱃할맛이 나는곳 먹튀검증 안전한메이져