Volgers

vrijdag 26 april 2013

Liftchallenge

Hoi,

Wat een verschil van weer vandaag. Gisteren 24°, lekker zonnetje en briesje wind, echt een zomers gevoel. Maar vandaag guur, koud en veel regen.

Tijd genoeg dus om deze namiddag een kaartje te maken.

Deze keer heb ik een heel simpel kaartje gemaakt. Ben er heel tevreden over.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met volgende challenge:
Liftchallenge thema - kaart liften (zie foto) tot 27 april

grtjs
Claudia

te liften kaart

mijn kaartje
Gebruikte materialen:
cardstock: voorraadje van thuis
knoopjes: hobbyoutlet
lint; glittersteentjes: kruidvat
vlindermal: heb ik al lang
tekst is een digi
doily: action
bloemenstans: boekenvoordeel
kantjes gedistresd en bewerkt met inkt


8 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Gr. Anja

Cornelie zei

Leuke lift! Leuk ook de lintjes bij de knoopjes, leuk detail! Dank je wel voor het meedoen!

Cora Schram zei

Wat een leuke lift. Ik vind het erg leuk geworden.

Groetjes Cora

Nadine zei

Prachtige tekst staat er op je kaart, je hebt er veel werk van gemaakt, leuk! Bedankt voor het meedoen!

Antoinette Voorn zei

Super gelift en mooie vlinder!

GR Antoientte

nans'creablog zei

Dat heb je prachtig gedaan Claudia. Een hele mooie kaart.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Hij is supermooi geworden Claudia, ik vind hem top gelukt.
Liefs van Anita

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooi kaartjes is dit geworden zeg.