Volgers

zondag 14 april 2013

5de kerstkaart

Hoi,

Wat een zalig weertje vandaag. Eindelijk zon!!!! We hebben er vandaag allemaal van genoten. De kinderen hebben heel de dag buiten gespeeld. 's Avonds lekker buiten gegeten en genoten van de warme zon. Alleen spijtig dat het van korte duur is. Morgen nog redelijk weer en vanaf dinsdag daalt de temperatuur weeral.

Met het zonnetje in huis, was het vandaag niet gemakkelijk om mijn kaartje af te krijgen. Maar oef, ik heb deze net afgemaakt.

Het is weer een kerstkaart geworden waar ik graag meedoe met de volgende challenge:
CCWS thema: volgens schets en gebruik vilt - tot 15 april

Mijn excuses voor de slechte kwaliteit van de foto. Dit is het nadeel om met de kodak s'avonds foto's te trekken.

grtjs
Claudia


Gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
rood papier heb ik met de distresser bewerkt en daarna met bruine inkt de randjes bijgewerkt
decopapier, tag: kruidvat
lintjes: overschotjes
knop: hobbyoutlet
vilt: groen en rood, zelf in sterren uitgesneden (de groene vilt is niet goed te zien op de foto, het lijkt veel donkerder)
digi: op het internet gevonden en ingekleurd met spectrum noirs



14 opmerkingen:

Carol zei

A very cute card. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

Lisbeth zei

leuke kaart foto valt goed mee
ik heb nog een paar vraagjes voor je
groetjes Lisbeth

Anoniem zei

Mooie kerstkaart Claudia,leuk zoals je de sterren van vilt gemaakt hebt.Groetjes Joke

Unknown zei

Hoi Claudia, bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog, en dat je volger bent geworden.Ik heb eens een beetje rondgesnuffeld hier op je blog, en al jullie prachtige kaartjes bewonderd. Heel mooi allemaal.Ik vind het fantastisch dat ook je moeder en je dochter je hobby delen.Ik heb dan ook geen moment getwijfeld om je blog te volgen.xxxSara

Lotte zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij CCWS. Groetjes Lotte

Sรฉ-tje Limlam frutsels zei

Wat een mooie kerstkaart.
De digi van het rendier is erg leuk.

Groetjes Josรฉ

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Prachtige kleuren combinatie. Een lief en leuke didi en met leuke details afgewerkt.
Gr. Anja

jolanda zei

mooi kaartje

corryskaart zei

hoi claudia
je kaart ziet er echt leuk en lief uit en warme kleuren vind ik zowiezo altijd prachtig
groetjes
corry

nans'creablog zei

Hele mooie kaart in warme winterkleuren.

Groetjes,
Nans

nicolet zei

Schitterend kaartje. Gezellig dat je deze week meedoet met de challenge van CCWS.
Groetjes Nicolet

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kerstkaartje weer Claudia, hij is prachtig.
Liefs van Anita

Blissful Universe zei

๋ฑƒํ• ๋ง›์ด ๋‚˜๋Š”๊ณณ ๋จนํŠ€๊ฒ€์ฆ ์•ˆ์ „ํ•œ๋ฉ”์ด์ ธ

Blissful Universe zei

๋ฑƒํ• ๋ง›์ด ๋‚˜๋Š”๊ณณ ๋จนํŠ€๊ฒ€์ฆ ์•ˆ์ „ํ•œ๋ฉ”์ด์ ธ