Volgers

maandag 18 december 2023

Allemaal restjes #2

 Hoi,

Ook deze serie heb ik meerdere malen gemaakt. Zo leuk om je restjes zo weg te werken. Met mij gaat het het kwa corona beter. Kortademig ben ik nog. Maar dat zal nog wat tijd nodig hebben denk ik. Voor de dip waar ik mij voel. Dat heeft zijn ups en downs. Ik ga wel terug in een paar DT teams zetelen, met de hoop dat dit mij terug wat ga motiveren. Ik heb de zin wel terug om kaartjes te maken, maar nog niet als ervoor. Hopelijk komt dat nog terug. Ik wordt nog steeds opgevolgd en dat doet deugd. 


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




4 opmerkingen:

karin zei

Leuke manier om je restjes te verwerken Claudia. Mooi gemaakt.
Beterschap en ik hoop dat je energie terug komt.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Wow, hij is superleuk geworden mt de restjes papier.

GerJanne zei

Hoi Claudia, wat en leuke restjes kart en fijn dat het wat beter met je gaat!

Wendy Ann Batchen zei

Lovely project Claudia. Thank you for joining in and sharing your creation with us over at <a href=" The Creative Crafters (creativecrafterschallenge.blogspot.com)</a>.
~ Wendy DT