Volgers

woensdag 27 december 2023

KKT schakel 12 creme en donkerblauw

   Hoi,


Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : crème en donkerblauw

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaatsen op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.
Ik heb gekozen om een kaartje te maken met het crème designpapier van vorige maand en deze te combineren met een ander papiertje in donkerblauw. Zelf vind ik het resultaat wel geslaagd.

Kleurenkaartenteam

Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

17 opmerkingen:

Femminde zei

Wat een leuke kaart in de gevraagde kleuren!!
Fijne jaarwisseling alvast en tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Dat is zeker een goed en mooi kaartje geworden! Fijne jaarwisseling en een gezond en gezellig 2024! Groetjes Marijke

!neke zei

Mooie stoere kaart !!!
groeten Ineke

Anita van Deur zei

Prachtige kaart!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en leuk model.
Groetjes, Caroline

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Jantine zei

Heel leuke kaart, Claudia! Mooi model!
Groetjes
Jantine

Nancy zei

Hey Claudia,
Wat een leuke kaart maakte je met de kleuren van deze maand!
Ook voor jou een heel fijn eindejaar!
Liefs,
Nancy

Marfien zei

Leuke verjaardagskaart, tof model

Nelleke zei

Leuke kaart en leuk model ook. Alles pas goed bij elkaar. Groetjes Nelleke

Nancy Soetaert zei

mooi KKT-kaartje!
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Mooi Claudia! Prachtige uitwerking van de kleuren van KKT!

chantal zei

Leuke kaart met een speciaal model. Prachtig
Liefs Chantal

Sarah zei

Heel leuk model en sjieke uitvoering.

Colien zei

Heel toffe creatie in de KKT-kleurtjes!
Leuk model is dat.
grtz Colien

Donna Walls zei

Lovely birthday card Claudia! Thanks for playing along at The Paper Funday Challenge Special Birthday Challenge. Please make certain to enter in the regular monthly challenge too! And we look forward to seeing more of your designs soon!
Happy 2024!
Donna xx
Paper Funday Challenge
Beautiful Blossoms Challenge
Inspiration Station Challenge

Jinny zei

Wonderful card. Love the fun fold. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny