Volgers

zondag 10 december 2023

Keep Calm it's Christmas

 Hoi,

Zondag dus tijd voor een kerstkaart. Het thema deze week bij Girlz Creative Christmas, is: wintersport

Doen jullie mee? Bij 15 deelnemers krijgt de winnaar een prijsje toegestuurd.

Ik ga vandaag Kerstshoppen met mijn dochter in het shoppingcenter. ik hoop echt dat het niet te druk gaat worden. Dat kan ik nu echt wel missen!!


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



5 opmerkingen:

Je@net zei

Aaah...wat een super schattig kaartje is dit!

Marijke zei

Wat een leuk kaartje Claudia. ik doe mee met de uitdaging . Ik heb een sneeuwpop, dus hopelijk mag hij meedoen met de uitdaging?
Groetjes Marijke

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje! Superleuk met dat ijsbeertje!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk kaartje met de beer op de ski's. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Colien zei

Wat een leuke kaart, mooi winters tafereel!
grtz Colien {Knutsels en Kadootjes}