Volgers

zondag 17 december 2023

Merry Christmas

 Hoi,

Nog een weekje en dan is het kerstavond!!! Wat vliegt de tijd toch vooruit. Bij Kerstavond zijn we bij mijn schoonouders dit jaar. 2de kerstdag vieren we dan een beetje hier thuis met z'n 5. Marieke het vriendinnetje van Jarno is er dan ook.

Ik denk dat we gourmet gaan eten. Das altijd lekker met de feestdagen.

Zondag dus tijd voor een kerstkaart. Het thema deze week bij Girlz Creative Christmas, is: zwart/wit

Doen jullie mee? Bij 15 deelnemers krijgt de winnaar een prijsje toegestuurd.


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi in deze kleuren.

theras kartenblog zei

That´s a beautiful project. The shape is very special.
Thank you for linking up at Friendship Challenge!
Good luck and all the best!
Ilse (thera)

meg zei

A fabulous layout and Mon Christmas card,Wishing you and your family a Merry Christmas Megx

GerJanne zei

Wat een mooie kaart Claudia! Tof modelletje is het.

Debbie Mageed zei

Beautiful fun fold card, Claudia! I love the non-traditional colors since it makes it so elegant. Thank you for playing with the Creative Creases Challenge, and I hope you can join us again soon. We really appreciate your support! Happy Holidays
Debbie, DT
Secrets To Stamping