Volgers

maandag 11 december 2023

Een oude boek? #1

 Hoi,

Even een ander restjes kaart. op Pinterest had ik iets gelijkaardig gezien, maar natuurlijk vond ik het niet meer terug. Dus met eigen fantasie heb ik een restjeskaart gemaakt met het gebruikt van een oude vergeelde boek. Ik vind zelf het resultaat heel leuk. Wat vinden jullie ervan?

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

love to scrap

love to craft

lil patch of crafty friends

Penny's challenge

we love to create


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuk kaartje, Claudia!

Anita van Deur zei

Leuke kaart!

karin zei

Leuk idee als restjes kaartje.
Groetjes,
Karin