Volgers

maandag 25 december 2023

Cheers to your birthday!

  Hoi,

Ik wens iedereen een Gezellige kerstdag toe

De laatste swap van het jaar. De thema's zijn: cijfers, knopen, een plaatje en shakercard. Volgens mij ben ik in mijn opdracht geslaagd.





Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍







2 opmerkingen:

Andree zei

A wonderful card. Pretty papers and a lovely design for a shaker card.
Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore December Challenge “Anything Goes”. Festive Greetings and good luck x

Sari / Granne zei

Lovely card with so many beautiful details. Thank you for sharing with us over here at Sheepski Designs and best of luck with your entry.
Granne DT for https://sheepski-designs-challenges.blogspot.com/