Volgers

donderdag 7 december 2023

Gefeliciteerd #2

 Hoi,

Vandaag nogmaals een verjaardagskaartje voor onze Crea Clann groep. Ik zou tegen januari graag een kleine voorraad hebben, zodat ik er geen last minute dien te maken.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:
Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




6 opmerkingen:

karin zei

Mooie kleuren combinatie Claudia.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Dat is een top idee. Ik neem me dat vaak voor, een stapeltje voorraad, maar dat lukt me meestal niet.

Anita van Deur zei

heel leuk tof gedaan.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

MortiCraft zei

Lovely striped background and I really like that slice of cake image. Thanks for playing along with Papercraft Challenges. X

Loose Stitches zei

Lovely creation! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters.
~ Sherry DT/Admin xx