Volgers

maandag 4 december 2023

Gefeliciteerd #1

 Hoi,

Sinds november zijn Ann en ik de aanspreekpunten van ons Hobbyclub Crea Clann. Deze is in samenwerking met de KWB. Zij zijn het bestuur.

Nu willen we hier een aangenaam hobbyclub van maken met regelmaat een workshop te organiseren. Nu dachten we dat het ook wel leuk zou zijn, mochten we onze leden verrassen vanaf volgend jaar met een kaartje voor hunne verjaardag.

Voorlopig ga ik simpele verjaardagskaartjes maken met restjes.


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart!

karin zei

Mooi kaartje met restjes, zo maak ik ze ook wel eens.
Succes met je hobbyclubje.
Groetjes,
Karin

Marjolijn van Elsberg zei

Leuke kaart!

GerJanne zei

Ja, zo kun je snel een paar leuke kaarten maken! Ik zou de randen van de strookjes een beetje schuren.

MortiCraft zei

It’s so satisfying to make something so lovely from ‘leftovers’. The butterfly looks lovely against the striped backdrop. Thanks for joining in at Papercraft Challenges. X

Loose Stitches zei

Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters.
~ Sherry DT/Admin xx