Volgers

zaterdag 30 december 2023

cirkels #1

  Hoi,

Ik heb weer een serie restjeskaarten gemaakt. Ik had op pinterest een voorbeeld gezien dat hier op trok en dit vond ik zo leuk gedaan, dat ik hier een serie van heb gemaakt.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




4 opmerkingen:

karin zei

Ook een leuke manier om restjes te verwerken, een dergelijk kaartje heb ik ook al eens gemaakt.
Groetjes,
Karin

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtig kaartje! Alle goeds voor 2024. Lieve groet, Marjolijn.

GerJanne zei

Heel leuke techniek inderdaad! Mooie kaart!

Nelleke zei

Leuke kaart met de restjes. Verder wil ik je bedanken voor de mooie kaart die ik ontving van de week. Groetjes Nelleke