Volgers

donderdag 14 december 2023

Een oude boek? #4

 Hoi,

Sinds dinsdag namiddag lig ik strijk in de zetel. Wat ik aanvankelijk dacht griep te zijn, blijkt nu corona te zijn. En ziek dat ik ervan ben. Vandaag is de eerste dag dag ik al een half uurtje uit bed ben. Na een frisse douche en een kopje koffie dat toch smaakt, probeer ik een beetje te bloggen. Maar het gaat moeizaam. Door de corona prikken mijn ogen en tranen deze veel. Ook de nodige hoest en niesbuien zijn van de partij. Ook ben ik heel kortademig. Maar vandaag lijkt die kortademigheid iets beter te zijn. Ik hoop er in ieder geval snel vanaf te zijn. gelukkig heb ik voor de komende dagen nog wat kaartjes klaar staan.

Gelukkig had ik begin van de week mijn restjeskaarten al klaar en kan ik deze nu showen.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Ik wens je vooral heel veel beterschap en ziek echt goed uit. Het is en blijft een heel naar virus.

Daphne zei

Ooooh bah!!
Ik hoor het steeds met om mij heen, sterkte en beterschap. Goed uitzieken hoor, pas op jezelf.

Josje zei

Beterschap claudia