Volgers

dinsdag 12 december 2023

Een oude boek? #2

 Hoi,

En we gaan tussendoor verder met het maken van de restjeskaart. Ik heb nog een paar inspiratiekaartjes, die met restjes gemaakt kunnen worden opgezocht en daar ga ik ook voorbeelden mee maken. Dus hou de blog de komende tijd zeker in de gaten.

Hebben jullie, jullie kerstgeschenken al? ik ben zondag gaan kerstshoppen met mijn dochter en ik heb bijna alles gevonden! Gelukkig waren we daar al vroeg en konden we op tijd naar huis, want wat een drukte!!!! En voor het moment kan ik zo een drukte echt wel missen.

Ik heb een kei toffe app gevonden. Photoroom. Met de gratis versie kan je al mooie achtergronden maken van je product. In mijn(ons) geval zijn het de kaartjes. Ik vind het superleuk om de kaartjes zo te kunnen "showen". Dit wou ik gewoon effe meegeven, voor wie interesse mocht hebben. 😍

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




Geen opmerkingen: