Volgers

zondag 31 december 2023

Happy Holidays

 Hoi,

Ik wens jullie allen een prettige jaareinde en een goed begin van het nieuwe jaar.


Onze laatste challenge dit jaar bij  
Girlz Creative Christmas. Maar volgend jaar doen we gewoon verder hoor. Het is de 5de zondag van de  maand, dus doen we alles mag. Doen jullie mee? Bij 15 deelnemers krijgt de winnaar een prijsje toegestuurd.



πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart!

Anita van Deur zei

Vergat het nog erbij te zetten, dankje wel voor het meedoen bij TH&ICC Groetjes Anita DT

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuke kaart!
En voor jou en je gezin ook de beste wensen!

Marjolijn van Elsberg zei

Echt een heel leuke kaart, veel geluk voor 2024.

Debbie Mageed zei

Beautiful fun fold card, Claudia! Love the fold itself and the panels are great with wonderful details. Thank you for playing with the Creative Creases Challenge, and I hope you can join us again soon. We really appreciate your support!
Debbie, DT
Secrets To Stamping

Megan J zei

Hi Claudia, a fun and very fancy fold for this gorgeous Christmas card, thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

Judy V zei

Fabulous creation! Thanks so much for joining us for our "'Tis the Season" challenge at Crafty Gals Corner!