Volgers

maandag 22 april 2024

Cheers to your Birthday!

 Hoi,

Van't weekend is het zover!!! Dan sta ik op de tentoonstelling van de Nief Poerels. Komen jullie een kijkje nemen?

Voor vandaag heb ik een muziekkaartje voor jullie. Dat is ook het thema bij Make My Monday. International Jazz Day. Dus we zien graag muziek, dansen, instrumenten e.d. op je creaties terug.




πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍





3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Heel mooi ,leuk thema!

karin zei

Leuk kaartje met het muziek thema.
Alvast veel succes op de beurs.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Heel mooie kaart en altijd goed, muziek!