Volgers

donderdag 11 april 2024

Hexagon #4

 Hoi,

Mijn werkweek zit er weer op. Ik kan alleen maar zeggen, dat ik er echt van geniet om zo terug parttime terug te gaan werken. 

Voor vandaag toon ik jullie kaartje 4 van de hexagon serie.


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




4 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Marjolijn van Elsberg zei

Leuk weer Claudia, bij mij ligt ook weer een stapeltje hexagonen klaar!

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart met de hexagon stansjes.
Leuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Mooie en leuke kaart, Claudia!