Volgers

vrijdag 26 april 2024

swap april

 Hoi,

De laatste swap met het eerste pakket van dit jaar.

Ik heb er deze keer een simpele kaart van gemaakt. Maar hé, alle thema's zijn erin verwerkt: glitter (geen shaker), washi tape, lint en parels.




Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍







2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart en als de vorige!

Elle-Jeanne zei

Mooie kaart met de washi- tape Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne