Volgers

dinsdag 23 april 2024

Voorjaar #2

 Hoi,

Dit weekend sta ik een op tentoonstelling van de "Nief Poerels" in Westmalle. Komen jullie een kijkje nemen? Er zijn tal ban hobbyisten die hun werkjes laten zien. Je kan er ook ne lekkere pannenkoek komen eten.

Vandaag kaartje 2 van de serie voorjaar 


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

Josje zei

Wat een leuke kaartjes je weer gemaakt Claudia
Groetjes

Marjolijn van Elsberg zei

Echt een leukerd weer!

Epie zei

SUPERLEUK deze kaart
Groetjes Epie