Volgers

maandag 8 april 2024

Gefeliciteerd

 Hoi,

Vandaag een dagje ziekenhuis? Jarno laat zijn wijsheidstanden trekken. Als diabetispatient worden wij daarom al om 07.30u in het ziekenhuis verwacht.

Gisteren voormiddag heb ik nog een kaartje kunnen maken. Bij Make My Monday vragen ze om een kaartje te maken met de nationale vogel van je land. Voor België zou dat een torenvalk moeten zijn. Altans als mijn gegevens kloppen.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  




 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍





3 opmerkingen:

karin zei

Leuke kaartvorm Claudia.
Sterkte voor de patiënt, een verstandskies trekken is pijnlijk.
Groetjes,
Karin

meg zei

Absolutely brilliant Claudia

Marjolijn van Elsberg zei

Auwww, daar kan ik een boek over schrijven, wij noemen het verstandskiezen. Je kaart is prachtig en ik heb geen idee wat onze nationale vogel is. Ik dacht een Grutto, omdat die op ons prachtige geld stond.