Volgers

donderdag 25 april 2024

Proficiat met je vormsel

 Hoi,

Voor een opdracht heb ik een communiekaartje mogen maken. De opdrachtgever heeft ook hier een foto gegeven van de communikant met zijn hobby en hier heb ik dan een kaartje van gemaakt. Zo tof hoe je het kaartje zo op maat kunt maken. 

Dit is dan ook mijn inspiratiekaartje voor  Creative Knockouts. Het thema is: voor kinderen


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

3 opmerkingen:

karin zei

Mooi kaartje Claudia. Die duifjes passen er goed bij.
Groetjes,
Karin

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Claudia.
Mooie details opje kaart.
Groetjes Elle-Jeanne

Nelleke zei

Mooie kaart voor een mooie gelegenheid. Groetjes Nelleke