Volgers

zaterdag 20 april 2024

HBD

 Hoi,

Vandaag gaan Wim en ik een uitstap doen naar Pairi Daiza. Dit is samen met Wim zijn werk, een familie uitstap. Alleen kregen we de kinderen niet meer mee. Die hebben andere plannen. Ja dat gaat zo, zeker als ze ouder worden?

Maar ik heb ook voor jullie een kaartje klaar. Deze heb ik gemaakt als inspiratie voor  Creative Sketchy Girls.



De schets mag je vergroten/ verkleinen, draaien, spiegelen. Alles mag, maar we willen wel dat de schets nog herkenbaar is.



Mijn Challenge Blog


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

My time to craft - challenge 531 - top 3 - 19-04-2024
Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een mooi kaartje met dit papier en de leuke details

GerJanne zei

Ja zo gaat dat Caludia. Voor je het weet ben je weer alleen samen met Wim. En dat is ook wel weer fijn, hoor!
Je kaart is heel mooi en ik vind de sketch weer tof!