Volgers

woensdag 3 april 2024

inkjes #4

 Hoi,

En de laatste kaart uit de serie inkjes is voor vandaag. Vanaf morgen komt er weer iets nieuws.

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:


Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




4 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart metde inkt achtergrond en leuke schoenen.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Heel mooi kaartje!

Nancy zei

Hey Claudia,
Leuke kaarten werden het.
Mooie achtergronden ook in oranje-roze-paars... Past bij jouw logo... ;o)
Liefs,
Nancy
Ah ja... Ik vond 'Mechtilde' ook een mooie naam, hoor je nu niet meer hé...

Marjolijn van Elsberg zei

Heel erg leuk Claudia en die schoenen zou ik wel willen hebben hoor. Heerlijke stappers met leuke bloemetjes er in!