Volgers

zondag 7 april 2024

Ho-ho-ho

 Hoi,

Vandaag verjaart Jarno. Hij wordt 22. Wat gaat het toch snel. Deze namiddag vieren we dit met de famillie. Zo leuk. Hopelijk krijgen we zo'n mooi weer als gisteren.

Voor vandaag heb ik 3 kaartjes voor jullie. Dit is de eerste. Zoals elke zondag starten we met onze challenge bij Girlz Creative Christmas. Het thema deze week is geen rood.

Van deze kaartjes heb ik ook verschillende versies gemaakt. Deze komen de komende dagen aan bod. 

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Geen opmerkingen: