Volgers

woensdag 24 april 2024

KKT schakel kraft en zwart

 Hoi,


Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : kraft en zwart

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaatsen op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.
Ik had een serie van 5 kaartjes gemaakt. Maar van 2 kaartjes was ik niet tevreden en die zijn in de vuilbak belandt. Dus hier zijn de laatste 3.




 

Kleurenkaartenteam

Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi gedaan Claudia!

Marfien zei

Stijlvolle condoleancekaartjes heb je met deze kleuren gemaakt

Femminde zei

Soms heb je deze kaarten nodig. Deze zijn mooi geworden. Heel stijlvol.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Grietje Jansen zei

Mooie rustige kaart, passend bij de gelegenheid.
Grietje

GerJanne zei

Heel mooie geworden. Voor sterkte kaartjes is deze combo ook gaaf!

Daphne zei

Jij maakte dus ook condoleance kaarten.
Ik deed dat ook, op de 1 of andere manier vind ik de kleuren daar zeer geschikt voor.
Mooie serie, jammer dat de laatse 2 niet blog waardig waren.

martina's kaartjes zei

een mooie serene kaart heb je gemaakt, geslaagd
fijn dat je er deze maand weer bij was,
grtjs, martina

Jantine zei

Heel mooie kaarten, Claudia. En wat rigoureus om die kaarten die je niet bevielen weg te gooien....
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

Mooie kaartjes in de KKT-kleuren!
groetjes
Nancy

Colien zei

Mooie, stijlvolle kaartjes maakte je in de gevraagde KKT-kleurtjes!
grtz Colien

Nelleke zei

Deze kunnen heel goed zo en zijn leuk geworden. Ik herken het papier. Groetjes Nelleke

C4U Art Craft - Carla zei

Hallo Claudia,
Het is een hele mooie serene kaart geworden.
Een steun voor wie ze nodig heeft.
Craft groetjes