Volgers

maandag 1 april 2024

Congratulations

  Hoi,

T'is al april. Een nieuwe maand, lente en zomeruur. Zo heerlijk vind ik dat. Vandaag nog een dagje vrij en morgen begint mijn werkweek. Dan ga ik 3 dagen volop werken. Ik kan nu wel zeggen dat ik mijn nieuwe job wel graag doe. T'is helemaal iets anders, maar leuk en veel minder stress.

Vandaag een inspiratiekaartje voor Pearly Sparkles Challenge. Het thema deze maand is: boys





💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍





4 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een grappig modelletje, mooie kaart ook!

Helen zei

Fabulous design - love the card shape.

Thanks for another great DT card for Pearly Sparkles.

Helen x

Josje zei

Leuke kaart Claudia en fijn dat je een baan nu hebt met minder stress

crafty-stamper zei

Fabulous card and love the shape.Better to have a job you love than one you dread going to every day.
Carol x