Volgers

woensdag 17 april 2024

ho-ho-ho #4

 Hoi,

Die restjeskaarten die ik maak ga ik ook verkopen aan goedkopere prijzen. Eind deze maand sta ik weer op een hobbytentoonstelling. Daar ga ik gedurende 2 dagen tentoonstellen en verkopen. De voorbijgaande jaren is het altijd wel een suc6 geweest. Dus hopelijk dit jaar ook. Nu met die restjeskaarten heb ik ook meer afwisseling en ook andere prijzen. Voor de restjeskaarten ga ik ook pakketprijzen doen. Hopelijk zal het aanslaan.

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:


Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Is dit ook een restjeskaart? Echt een toppertje dan hoor! Heel gaaf!

Marijke zei

Goed gedaan met al die restjes! Een mooi kaartje en als ik even terug kijk ook allemaal mooie kaarten erbij! Veel succes met de verkoop! Groetjes Marijke

GerJanne zei

Heel leuk! Soms zie je inderdaad niet aan een kaart dat het restjes zijn..