Volgers

zaterdag 27 april 2024

voorjaar #3

 Hoi,

Voor mij is het weer weekend. En ik heb dinsdag een dagje vakantie, en woensdag is het hier in belgië een feestdag. De dag van de arbeid. Dus ga ik pas donderdag terug werken. Lekker bijna een weekje vakantie. Hier ga ik zo van genieten.

Vandaag kaartje nr #3 van de serie voorjaar.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een lief kaartje en mooie voorjaarskleurtjes! Heerlijk zoveel dagen vrij. Geniet ervan, hopelijk doet het weer ook mee! Groetjes Marijke

carla zei

Een mooi lief voorjaarskaartje.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Anita van Deur zei

Super leuk voorjaarskaartje.