Volgers

maandag 3 juni 2024

Coco

 Hoi,

Gisteren zou ik normaal 3 kaartjes gemaakt en gepost hebben, maar helaas is dat niet gelukt. Joran is van haar hoverboard gevallen en heb ik naar de spoed mogen rijden. Maar voor vandaag heb ik dan wel weer een kaartje klaar.  Dit kaartje heb ik gemaakt voor een nicht van Wim die onlangs bevallen is van het  2de kindje, een meisje, Coco.

Bij Make My Monday.  is het thema B for.....

Ik heb er een baby kaartje  van gemaakt.




💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

613 Avenue Create - challenge may - top rocking - 02-06-2024


613 Avenue Create - challenge may - top rocking - 02-06-2024
Playing with the twist...
Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  




 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍





3 opmerkingen:

meg zei

An absolutely adorable design for a baby card with beautiful papers and embellishments

karin zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, prachtig.
Ik hoop dat Joran niets ernstigs heeft na die val ?
Groetjes,
Karin

Marjolijn van Elsberg zei

Arme Joran, hopelijk alles oke? Dan komen de kaartjes op een tweede plek ja, uiteraard. Maar dit is weer een plaatje, zo lief dat rompertje met de babywagen er op.