Volgers

zondag 9 juni 2024

Merry X mas

 Hoi,

Gisteren heb ik met Nicky een workshop gevolgd met de embossinginkjes van Izink. Dat was zo leuk om te doen. Echt  voor herhaling vatbaar. Nu ga ik nog meer doen met die inkjes. En het resultaat is dan ook weer zo leuk.

Vandaag gaan we stemmen hier in Belgie. Zo meteen ga ik de kinderen wakker maken. Voor hen is het de 1ste keer dat er mee gaan stemmen. ben benieuwd. 

Nu eerst een kerstkaart. Het thema deze week bij Girlz Creative Christmas, is: IJsberen - Polar Bears

Doen jullie mee? Bij 15 deelnemers krijgt de winnaar een prijsje toegestuurd.


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



6 opmerkingen:

meg zei

Gorgeous background papers and adorable polar bears Claudia

Anita van Deur zei

Gezellig kaartje!

!neke zei

Heel leuk zo met die beren !!!!

Nelleke zei

Leuke kaart met een mooie achtergrond. Goed voor de restjes ook. Lief met de beertjes erop. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Wat een superleuke kaart! Mooie nieuwe stans heb je!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een gezellige verjaardagskaart!