Volgers

zondag 16 juni 2024

Happy 25th december

 Hoi,

Zondag dus tijd voor een kerstkaart. Het thema deze week bij Girlz Creative Christmas, is: Sentiment as focal point. Ik heb van een designpapier echt mijn allerlaatste restjes opgebruikt. Ik heb niets meer liggen van dit papier. Doet echt raar wanneer je alles heb opgebruikt. Nu naar het volgend pakketje dat we gaan opgebruiken!! 

Van deze serie heb ik weer 5 kaartjes gemaakt. Deze toon ik jullie zoals jullie ondertussen gewend zijn 1 voor .


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart.

meg zei

A fun card and brilliant way to use up scraps of design papers

Marjolijn van Elsberg zei

Deze is echt leuk Claudia! Soms kan het zo eenvoudig zijn maar kom er maar eens op.