Volgers

zondag 30 juni 2024

Merry X mas

 Hoi,

Dit weekend zijn Wim en ik alleen. Jarno is met Marieke en haar ouders vertrokken voor een weekje Ardeche. Joran is tot deze nacht nog op het Sunrice festival. Gisteren zijn wij met zen 2 gaan uiteten. Heel gezellig!!! Vandaag houden we het rustig. Ik ga knutselen en Wim ga deze namiddag al de camping spulletjes ophalen bij Joran.

Voor nu een kerstkaart. Ik heb een kiekeboe kaartje gemaakt.  Deze heb ik gemaakt voor  Girlz Creative Christmas, is: Alles mag

Wil je dit modelletje ook maken? De beschrijving kan je hier terugvinden: Kaart met verborgen tekst






💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Geen opmerkingen: