Volgers

woensdag 26 juni 2024

KKT Schakel koper en oudroze

 Hoi,

Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : Koper en oudroze


Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaatsen op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.

Ik heb er een serie sterktekaarten van gemaakt. De eerste laat ik jullie vandaag zien. Deze andere komen later aan bod. 

Kleurenkaartenteam

Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige sterkte kaart, heel stijlvol.

Diny zei

Wat een mooie kaart in de KKT kleuren
Groetjes Diny

Marfien zei

mooi sereen kaartje, lief met de droogbloemetjes er op

meg zei

A beautiful colour combo and CAS card

chantal zei

Prachtige stijlvolle kaart.
Liefs Chantal

!neke zei

Mooie stijlvolle kaart !!!
groeten Ineke

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en nog wel echte bloemetjes erbij! Een heel mooi deelnemingskaart! Een goed idee met deze kleuren! Groetjes Marijke

Femminde zei

Wat een mooi sterkte kaartje is het geworden!! Ik ben benieuwd naar de rest.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Wat prachtig is dat Claudia! Dat heb je zo mooi gedaan!

Nelleke zei

Mooie sterkte kaart in de gevraagde kleuren. Gaaf hoe alles bij elkaar past. Groetjes, Nelleke

Nancy Soetaert zei

Mooie rouwkaart in de KKT-kleuren.
Groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

oh wauw, wat een mooi effect op die achtergrond, supermooi kaartje heb je gemaakt
blij met je deelname deze maand,
grtjs,martina

Marjolijn van Elsberg zei

Heel stijlvol!

Nancy zei

Hey Claudia,
Je had nog een reactie op jouw KKT-kaart van me te goed. Was nog niet helemaal rond geraakt.
Mooie rouwkaart maakte je! Jij hebt je deze keer ook aan droogbloemen gewaagd. Maakte er zaterdag ook nog twee met gyps... grappig wel. Ze moeten nog wel op mijn blog verschijnen...
Liefs,
Nancy