Volgers

zaterdag 15 juni 2024

Hang in there

 Hoi,

Zijn jullie die regen ook zo beu!!!! Ik wel waar blijft de zon, de zomer, lekker warm weer.... Ik vrees dat het voor dit jaar gaat zijn. En net dit jaar gaan we niet op reis naar het buitenland!! Phoef ..... ik snak echt naar de zon.  

Dus maar veel knutselen met zo'n weer. Dus heb ik vandaag voor jullie een schattig kaartje voor jullie. Deze heb ik gemaakt voor Sparkles Monthly Challenges. Het thema is: Fun



πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

2 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke dierenkaart Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Enig kaartje, yep ook ik ben de regen beu.