Volgers

donderdag 6 juni 2024

Gefeliciteerd

 Hoi,

Vandaag een kaartje dat ik gemaakt voor Scrap @ Home. Deze keer een mini album. Deze heb ik gemaakt voor een goede vriendin. Het was een hele uitdaging om deze te maken, want ik wou daar graag wat foto's verwerken van haar dierbare. 

De gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website) 






DT Scrap @ home

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:



Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige creatie, mooie kleuren veel leuke details

meg zei

Simply beautiful Claudia

GerJanne zei

Oh wat een geweldige creatie Claudia! Supermooi en netjes gewerkt.

Marjolijn van Elsberg zei

Een prachtig cadeautje voor je vriendin.