Volgers

dinsdag 25 juni 2024

swap juni verjaardag - lint

 Hoi,

Yes.... Joran is geslaagd!!! Morgen is het proclamatie. Jarno zijn resultaten weten we normaal donderdag.

Vandaag onze maandelijkse Crea Swap tussen Lisbeth en mezelf. Deze maand houden volgende thema's aan: verjaardag en lint














Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍







2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Echt een hele leuke kaart!

Marjolijn van Elsberg zei

Een gele mooie kaart, daar zitten veel uurtjes in. En gefeliciteerd met Joran, wat zul je trots zijn op hem.