Volgers

maandag 10 juni 2024

Project life geboorte Jarno

  Hoi,

Op regelmatige tijdstippen ga ik jullie onderdompelen mijn wereldjes van Project life. Ik werk aan  projectjes door elkaar. Waarom? Gewoon omdat ik graag van afwisseling hou. Ik werk aan de geboorte albums van Jarno en Joran en ik maar ook een aparte fotoalbum van hun kinderjaren. Tussendoor licht ik ook in een lay out een toffe foto op. Meestal is deze van men kids. Zo leuk die "oude" hobby terug doen.

Vandaag heb ik gewerkt aan het geboorte album/ project life van Jarno. T'is ook zo leuk om die foto's terug te zien.

In de album had ik nog niet veel gedaan. 1 pagina had gescrapt. Ik begin dus nog echt aan het begin van zijn avontuur. Ik ga jullie steeds een kaartje per kaartje laten zien, wat ik scrap. 


En deze heeft nu een plaats gekregen in de project life album. Ik ga verder met het maken van deze lay out.


Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



6 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Heel leuk gedaan Claudia en zo'n mooie herinneringen voor later.

karin zei

Leuk project en een mooie herinnering.
Groetjes,
Karin

meg zei

A wonderful page Claudia

Elle-Jeanne zei

Leuke album.
Mooie herinneringen voor de kinderen.
Groetjes Elle-Jeanne

Je@net zei

Erg leuk, Claudia!

GerJanne zei

Wat een mooi idee is dit! Dat gaat een prachtig geheel worden!